noiembrie 17, 2010

Yoga in timpul sarcinii

Inainte sa raman insarcinata am avut grija sa ajung la o greutate normala pentru inaltimea mea. Mi-am facut un abonament la sala care continea fitness de 2 ori pe saptamana, sauna de 2 ori pe saptamana si 1 masaj pe saptamana. Acest pachet m-a ajutat sa raman in forma si sa ma pregatesc fizic pentru sarcina. Apoi am aflat ca am ramas insarcinata si nu am mai avut voie la sauna si la masaje anticelulitice. Insa mergeam la fitness si mergeam pe banda cat de mult puteam. De asemenea faceam foarte multe plimbari prin Parcul Tineretului cu sotul meu.
Dar simteam ca nu este de ajuns. Sunt o fire foarte activa si nu vroiam sa ma ingras in sarcina foarte mult.
Am facut rost de un program de pilates pentru gravide: 10 Minutes Solution Prenatal Pilates si am facut o vreme.
Apoi am descoperit YOGA. Am facut rost de un program: the New Method Baby and Mom Prenatal Yoga.
M-am simtit atat de bine numai cand am vizionat programul incat mi-a dat seama ca era perfect pentru mine.

Mai sus aveti cateva minute din program. Exercitiile de respiratie, de streching toate sunt minunate si te simti minunat. Am practicat yoga din primele luni de sarcina si pana aproape de nastere.
Probabil a jucat un rol si la nasterea mea, care a fost o nastere usoara, desi am nascut natural.
Asa incat recomand din inima la toate gravidutele acest program.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu