noiembrie 18, 2010

Draga mea, ai inceput sa sforai!

 De cand ne cunoastem eu si sotul meu, am ras de el ca sforaie. Doamne fereste sa adoarma el inaintea mea, s-a terminat cu somnul meu linistit. Ok, el are deviatie de sept, se intelege. Si sforaie mai tare atunci cand este obosit.
De cand am ramas insarcinata, obisnuiesc sa adorm pe canapea la televizor, pana in ora 10 seara bineinteles :). Intr-o sambata dimineata sotul meu avea chef de glume si eu la fel. Ne place sa ne intepam cateodata.
Imi spune: draga mea, stii ca ai inceput sa sforai?
Haha, asta e chiar culmea. Eu sa sforai? Aproape ca mi s-a facut rusine, dar mi-a trecut repede. Am crezut ca glumeste, dar intr-o seara am atipit la televizor si m-am trezit din cauza sforaitului meu :). Sotul meu radea pe sub mustati, cica nu mai poate dormi din cauza mea.
  Am citit ca aproximativ 30% dintre femeile insarcinata sforaie, din cauza fluxului mai mare de sange care ajunge si in muscoasa nazala. Congestia acesteia reduce fluxul de oxigen.
Din fericire nu am avut probleme cu somnul in timpul sarcinii, ma trezeam doar o data din cand in cand sa merg la toaleta. De cateva ori am avut dificultati sa adorm seara, dar in rest totul destul de ok.
De cand a inceput sa creasca burtica insa, mi-a fost foarte confortabil sa dorm cu o perna intre picioare si mai ales cu o perna sub unul dintre picioare.
In speranta ca sforaitul nu este decat temporar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu