noiembrie 27, 2010

Clasica urare in ultimul timp: JOS GUVERNUL!

Dragele mele, sunt suparata rau pe guvernantii astia. M-am enervat atunci cand au miscorat indemnizatia pentru mame, iar acum vor sa miscoreze si perioada cat ai posibilitatea sa stai cu copilul.
Initial nu am vrut sa abordez acest subiect, pentru ca si asa avem destule lucruri negative in jurul nostru si mi-am propus sa gandesc pozitiv si sa ignor tot ce nu-mi face bine.
Dar este prea grav ce se intampla si daca scriu despre asta poate scap de nervozitatea asta care m-a cuprins.
Ce ma enerveaza cel mai tare este incertitudinea, care creaza o mare tensiune, exact ce ii mai trebuia unei femei insarcinate :(. Pe langa faptul ca le afecteaza direct pe mamici si nu numai, prin faptul ca oricum vor castiga mai putini bani si vor sta mai putin acasa cu copiii lor, le mai pun in pericol si sarcina.
Exact cum spunea un post de stiri, se fac experimente pe seama mamicilor si viitorilor bebelusi. Nu se stie ce se va intampla, dar apar in presa tot felul de ipoteze. Ba ca iar se modifica indemnizatia pentru mame, cand de fapt normal ar fi fost sa revina la nivelul lui iunie 2009, adica 85% din veniturile pe ultimele 12 luni. Ba ca se miscoreaza perioada in care mama sta acasa cu bebelusul: ori 18 luni, ori 16 luni ori 12 luni.
Eu simt un gol in stomac de fiecare data cand apare o stire de genul asta. Voi nu simtiti la fel? Chiar meritam noi si copiii nostri un astfel de stres, cand ar trebui ca in aceasta perioada de maternitate sa fim senine, fericite, frumoase si fara griji? Oare ei se gandesc la consecintele de genul acesta?
Una ar fi sa se discute propuneri care eventual sa se aplice peste 3-5 ani, astfel incat sa nu le puna in astfel de situatii pe mamicile in devenire si alta este situatia actuala. Am auzit un politician zilele trecute, imi pare rau ca nu i-am retinut numele: cica fiecare familie va gasi cu siguranta solutii la momentul potrivit. De parca atunci cand o familie s-a hotarat sa faca un copil, nu a luat in calcul la ce sa se astepte, la ce cheltuieli, la ce venit se asteapta, poate are rate de platit. Cu siguranta ca o femeie ce a asteptat sa-si faca o cariera a intarziat momentul de a deveni mamica, poate este trecuta de 30 de ani, asa ca mine si are un venit frumusel, pentru care a contribuit ani la rand la stat. Iar cand a venit momentul potrivit si a hotarat ca este pregatita sa se dedice familiei si-a facut niste calcule serioase, pe care se baza pentru cand va sta cu copilul acasa.
Oare toate acestea vor fi date peste cap de niste incompetenti care se gandesc numai la buzunarele lor si deloc la populatia acestei tari?
Exista o petitie care este promovata pe net:
http://www.petitieonline.ro/petitie-p61423041.html
Haideti sa le aratam ca suntem puternice, ca suntem multe si contam!
Ca in Romania nicaieri!
Sunt suparata rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu