noiembrie 23, 2010

Coincidenta sau ne-am ajutat prietenii sa devina parinti?

Aveam trei luni de sarcina.
Doctorita mea mi-a recomandat sa iau vitamine prenatale numai dupa primul trimestru. Mi-a spus ca nu este nevoie decat de acid folic. De asemenea luam magneziu B6 si utrogestan inca de cand am avut hemoragie.
Mi-a recomandat sa iau Elevit, insa eu nu eram convinsa. Nu eram de acord cu vitaminele prenatale din comert, care nu erau naturale. Am facut mai demult un curs de nutritie si am invatat ca vitaminele din comert sunt facute din substante artificiale.
M-am hotarat sa iau vitamine naturale Nutrilite. Sunt produse de compania Amway, stiam ca sunt cele mai bune.
Prietena noastra este distribuitor si am sunat-o sa ne intalnim la depozit sa cumpar multivitamine, fier si calciu.
Eram prieteni de mult timp, ieseam impreuna in club, dar nu ne mai vazusem de mult timp. Stiam ca ei incearca sa devina parinti de ani de zile, faceau si tratamente de fertilitate si inca nu ne anuntasera nici o veste buna.
Ma simteam ciudat ca eu eram insarcinata si ei nu stiau inca.
Ne-am intalnit si au venit amandoi. Era sa le fim nasi, ei ne-au propus, dar noi nu eram casatoriti atunci.
S-au bucurat mult pentru noi, si cand am terminat cu cumparaturile am fost sa bem un suc.
Chiar ne era dor unii de altii.
Dupa cateva luni aflam ca prietena noastra a ramas insarcinata.
Ce minune! Sunt sigura ca ei au crezut ca este un miracol. Cand am vorbit, ne-au spus ca le-am facut chef sa mai incerce.
Mai glumim cateodata eu si sotul meu si ne gandim ca poate ne propun sa fim nasii copilului macar :)
Vom vedea.
Oricum este un sentiment minunat si chiar daca este o coincidenta sau nu, noi ne bucuram pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu