noiembrie 30, 2010

Primele miscari ale puiului in burtica

Doctorita noastra, Luiza Dincaref, mi-a scris pe un biletel cand ar trebui sa fac toate ecografiile, precum si la ce doctori imi recomanda. Bineinteles ca nu am prins loc la Pelinescu sau Radulescu, asa incat pentru morfologia fetala ne-am programat la dr Maria Bari la Medlife Grivita.  
In saptamana a 16-a am mers la cabinet cu emotie. Nu ne mai vazusem puiul cam de o luna de zile. Si este groaznic atunci cand nu stii ce se intampla, daca este bine, sanatos. Noi inca ne luptam cu eliminarea unui hematom mai vechi, luam un pumn de pastile.
Si aflam ca avea 131 g. Hahaha, ce mai crescuse de data trecuta.
Insa ce era cel mai important. Doctorita ne-a intrebat daca stim sexul si i-am spus ca nu, ca data trebuta nu a vrut sa ne arate. Toata lumea ne spusese ca dupa forma burticii vom avea un baietel. Ne cam obisnuisem cu ideea. Si d-na doctor ne-a trantit-o ca o sa avem o printesa. Ne-am bucurat enorm.
Dupa ce am plecat de la ecograf, eram putin ingrijorata ca nu simt puiul miscand. Este atat de dificila perioada dinainte de a-i simti miscarile. Citisem ca dupa saptamana 16 ar trebui sa se simta, dar cum eu nu am fost niciodata slaba, nici nu ma asteptam. Insa zilele treceau asa de greu si nimic...
Dar asta pana in saptamana 17 si 3 zile. Atunci am simtit primele fluturari. Am stiut sigur ca este bebelusul, desi putea fi usor confundat cu senzatia de chiorait de mate :). Ce senzatie minunata. In sfarsit constientizezi pe deplin ca in uter creste o fiinta, bebelusul mult asteptat.
Nu numai ca asteptam cu nerabdare sa o simt din nou, dar stateam efectiv numai cu mana pe burtica. Sotul meu ce sa mai zic. La birou tocmai anuntasem pe toata lumea, asa ca nu ma mai feream.
Tati era cel mai necajit ca el nu prindea rand sa simta miscarile. Dar apoi a inceput sa miste din ce in ce mai des si mai puternic, mai ales seara cand stateam intinsi pe canapea la televizor. De abia incapeam amandoi, dar ne chinuiam ce sa facem. Si pandeam...
Si cand misca, izbucneam in ras, de parca ne gadila. Mai tarziu putin, cand venea tati de la serviciu, ii povestea ce a facut in timpul zilei si atunci ea reactiona la vocea lui. Ce mandru era. Deja era fetita lui tati, chiar daca nu se cunoscusera efectiv. Nu cred ca am vazut tatic mai atasat de o burtica cum era sotul meu. Cred ca avem sute de poze cu el si burtica, cum pupa burtica, cum mangaie burtica.
Deja eram geloasa ca eu nu pot sa o pup :))
Puiul nostru, deja isi facuse simtita prezenta, acum nu mai eram 2, eram o ditamai familia de 3 si ce fericiti eram!

Un comentariu:

  1. eu am fost ”avertizata” de medicul de familie pe la 12 saptamani de sarcina, care mi-a descris cum ar trebui sa simt primele miscari si mi-a povestit cum le-a simtit cand a fost ea insarcinata... asteptam sa implinesc 18 saptamani, pt ca asa zicea toata lumea ca la prima sarcina nu simti miscarile decat la 4 luni jumate... eu am simtit primele miscari la 17 saptamani si 3 zile... si de atunci le simt tot mai des si tot mai puternic (acum am 27 saptamani)

    RăspundețiȘtergere