noiembrie 16, 2010

Graviduta sexy

   Pe la patru luni a inceput sa se vada burtica mea si atunci au inceput sa nu ma mai incapa hainele. Aveam o mare dilema. Ce haine ar trebui sa-mi cumpar sa arat decent la birou si totusi sexy, ca pana la urma nu aveam de gand sa ma imbrac in clasicii saci pentru gravide. Am inceput sa fac un research pe net sa vad ce fel de haine se gasesc. Am gasit cateva site-uri, dar unele haine erau ieftine si urate, iar altele dragute si scumpe. Nu aveam de gand sa cheltuiesc o avere pe hainute de gravida, pe care nu aveam sa le port decat cateva luni. Cand nasa mea a auzit ca vreau sa-mi cumpar haine noi mi-a spus ca nu vrea sa ma vada decat in haine mulate sa se vada burtica. Mi-a spus sa fiu mandra de burtica mea.
Asa am si facut.
M-am gandit sa investesc intr-o pereche de blugi, care te scot din incurcatura in orice situatie. Era in lunile ianuarie-februarie si am gasit niste blugi super la reduceri de la Kiabi. De asemenea mi-am luat 4 bluzite la pret de 1 tot de acolo si cam asta a fost toata investitia mea pentru perioada sarcinii. M-am descurcat foarte bine cu cateva fuste elastice de tricot, tricouri mulate cat mai colorate si mai lungi, maieuri si bolerouri, rochite lejere. Tot timpul am avut grija sa-mi evidentiez talia sau soldurile cu curele sau esarfe si mai apoi zona de sub sani, sa nu par grasa.
  Cel mai mult m-a ajutat psihic faptul ca faceam miscare, plimbari multe in aer liber si exercitii pentru gravide: pilates si yoga. Deci ma si simteam sexy, este foarte important. Si vedeam in ochii sotului meu ca eram sexy, privirea lui spunea totul.
Aveam timp sa ma coafez tot timpul, imi faceam masaje in fiecare zi, iar mai apoi sotul meu imi facea in fiecare seara. Ma simteam frumoasa.
Asa ar trebui sa se simta fiecare femeie insarcinata: FRUMOASA, pentru ca chiar este.
In timpul sarcinii femeile stralucesc, se vede pe fata lor. Totul pleaca de la increderea in ele.
Asa ca fiti frumoase si sexy pentru voi si pentru cei din jurul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu