noiembrie 21, 2010

Ecografie 12 saptamani

 La 12 saptamani de sarcina a fost cea mai emotionanta si mai importanta ecografie pentru mine si pentru sotul meu. Pana atunci facusem numai ecografii intravaginale si el nu fusese prezent. Mai facusem o ecografie cand am fost internata in spital, dar nici la aceea nu fusese prezent. Tot ce vazuse fusesera pozele, unde nu se vedea mare lucru.
Deci urma un moment special pentru noi.
Am facut o programare cu cateva saptamani inainte la o ecografie 3D la Medlife. Cand am ajuns la cabinet ne-am anuntat la asistenta si ne-a condus inauntru. Inauntru era un doctor, nu doctorita la care ne programasem noi. O auzim pe asistenta:
D-le Doctor, am gasit o graviduta!
O graviduta pentru ce? ne intrebam noi...
Am explicat inca o data ca noi am venit pentru o ecografie de sarcina si doctorul a spus ca exact asta o sa facem. Am mers la un alt etaj si in cabinetul de ecograf erau toti doctorii stransi in jurul unui ecograf nou nout si ultramodern. Era prezenta si doctorita nostra ginecolog, Luiza Dincaref. Ne-a spus ca vom face o ecografie 4D la un ecograf unic in Romania. Perfect...dar eu eram un fel de cobai, ei urmau sa testeze ecograful pe mine, un tehnician le explica cum functioneaza in timp ce urmareau toti pasii unei ecografii.
Eu nu prea vedeam bine ce se vede pe ecran, dar sotul meu, care era inghesuit intr-un colt, parca avea lacrimi in ochi de emotie. Bebelusul se vedea perfect, imaginea era atat de clara...
 Au putut atunci sa vada bine si in ce stare era hematomul meu si  una dintre cavitatile uterului septat inca era plina cu sange. Dar totul urma sa fie bine. Bebelusul nostru era perfect.
Ne-au dar doua poze, fiecare de marimea unei coli A4 si eram foarte emotionati.
In plus nu am platit nici ecografia, a fost bonus :)
Bineinteles ca am trimis la toata lumea pozele, eram deosebit de mandri de puiul nostru.

11 comentarii: