decembrie 20, 2010

Weekend de gravidutza

A fost un weekend foarte foarte plin.
Voua ce va place mai mult sa primiti vizite sau sa faceti vizite?
Eu le-am facut pe amandoua weekendul asta. Clar sunt pentru facut vizite. Am fost sambata la o zi de nastere la niste prieteni. A fost frumos, ne-am imbracat frumos, am cumparat un cadou si ne-am intalnit cu gasca, cu care ne vedem mai rar in ultimul timp. Am mancat, am vorbit, am baut...suc si apa, restul au baut alcool. Am avut grija sa nu se fumeze in camera, ci numai in bucatarie sau pe balcon, , stiu sa ma impun la nevoie.
Si bonus, am si condus la intoarcerea acasa. Noroc ca imi place, indiferent de vremea de afara, mai mult ma enervez cand trebuie sa gasesc loc de parcare in fata blocului.
Ieri faceam unele retusuri prin casa. A se intelege ca mi s-a facut chef de schimbat mobila prin casa. M-am plictisit groaznic de aranjamentul din sufragerie si simteam nevoia de o schimbare. Asa ca sotul meu vrand nevrand s-a apucat de mutat mobila. Eu pe langa el, putina curatenie, "de sarbatori". Covorul era curatat de mama, perdelele le-am bagat la masina de spalat, casa vraiste...si ne suna niste prieteni ca sunt in drum spre noi. Hehehe...frumos, noroc ca eram pe sfarsite cu aranjatul, nu terminasem cand au venit ei, dar asta este, aveam o scuza buna.
Nu am mai reusit sa terminam aseara, asa ca am mai mult de facut astazi. Noroc ca nu trebuie sa mut mobila, asta mai imi trebuia. 
Nu prea imi place sa primesc vizite, imi place mai mult sa fac vizite.  Ador sa ne vedem cu prietenii nostri, dar de preferat la ei sau undeva in oras. Asa sunt eu. Cand vine cineva la mine acasa, parca nu-mi vine sa ma gatesc, imi trag o pereche de blugi si un tricou si asta este. Dar cand merg la cineva ma aranjez, ma machiez, ma fac frumoasa. De ce oare? Nu stiu.
Sunt o gazda buna, imi place sa servesc invitatii, sa le ofer de toate, poate de asta sunt un pic stresata cand vine cineva: sa fie curatenie, sa avem bauturi cumparate, chestii de rontait...
Poate de asta imi place mai mult sa merg eu in vizita.

Un comentariu: