decembrie 05, 2010

Cadoul meu de Mos Nicolae...

Ce mi-as dori sa primesc de Mos Nicolae? Greu de spus...anul acesta am primit cea mai frumoasa bucurie posibila...vestea ca o sa avem un bebe.
Si totusi tati ma tot intreaba ce-mi doresc...Doar sanatate si sa ne iubim vesnic asa cum ne iubim acum. Pentru ca nu au fost momente mai frumoase in viata noastra decat anul acesta, cand ne-am spus sau am simtit in fiecare minut ca ne iubim.
Nu mai este mult si nu vom mai fi doar noi doi, parca te cuprinde asa o nostalgie cand te gandesti. Noi suntem un cuplu petrecaret si mult timp de acum incolo vom uita de petreceri. Dar iti trece repede. Voua nu vi se intampla asa? Cand te gandesti la fetita sau baietelul, in cazul nostru printesica :), nu mai conteaza nimic. Vor fi momente si mai frumoase, sunt convinsa. Implinirea care te cuprinde va fi extrema.
Vom avea mica noastra familie. Vom fi unul pentru celalalt ca niciodata inainte.
Ce ii voi darui eu sotului meu de Mos Nicolae? Dragostea mea. Chiar simt ca-l iubesc mai mult ca niciodata. Va fi un tatic iubitor. Imi dau seama pentru ca este un sot iubitor si iubeste enorm copiii. Si pe nepotica lui de 11 ani o iubeste enorm, ii face toate poftele, el este exemplul masculin din familia lui. Este exigent cand trebuie si indulgent si iubitor cand trebuie. Nu puteam sa aleg un tatic mai bun pentru puiul meu.
Sunt curioasa cum va reactiona cand va veni momentul sa nasc. Este destul de emotiv in astfel de momente. Cred ca se va precipita, dar isi va reveni repede. Asa este el, in momente de panica, el este cel care calmeaza lucrurile.
Ce-mi doresc eu de Mos Nicolae? Dragostea lui si sanatate. Pentru ca am avut destule problemute in sarcina. Am avut hemoragii, vestea despre o malformatie a uterului, stat in spital, stat in pat, luat un pumn de pastile... Dar am luptat si mai ales puiul nostru a luptat acolo in burtica, a luptat sa-si petreaca Mos Nicolae cu noi, apoi si Craciunul, apoi si Pastele si toate sarbatorile de acum inainte.
Nu exista sarbatori mai frumoase decat atunci cand ti le petreci cu cei dragi si esti sanatos.
Sigur, mai vreau si o pereche de cercelusi...i-am vazut zilele trecute in magazin si...un compleu de noapte sexy, pentru ca inca ma simt sexy si frumoasa si...multe dulciuri, asta e...numai la dulciuri nu am putut sa renunt in sarcina.
Mos Nicolae fericit si multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu