decembrie 13, 2010

A venit iarna...

Cand ma gandesc ca a venit iarna...nu sunt foarte bucuroasa.
Inainte iubeam iarna. Mai ales ca luna decembrie este luna mea, e si ziua mea de nastere, vin mosii, e Craciunul, e zapada. Ei, exact asta nu-mi place acum. Ca o sa ninga. E frumos cand ninge, dar atunci cand stai la geam, la caldura si te uiti cum cad fulgusorii aia draguti.
Dar fulgusorii aia draguti se transforma in ghetus, iar apoi intr-o mizerie de nedescris, mai ales in Bucuresti.
Off, probabil ca nu mai este mult pana o sa ninga mult si o sa se aseze neaua.
Oricum este greu sa te deplasezi prin zapada. Uite, am aflat zilele trecute ca un unchi si-a fracturat soldul la primul ghetus de saptamana trecuta si i-au pus o placa de titan. Mai bine nu aflam.
Acum imi e si mai frica. Ce o sa fac? O sa stau inchisa in casa?
Cand esti insarcinata, este si mai greu. Sper sa nu fie o iarna asa de grea ca anul trecut. Tin minte ca nu puteam sa scot masina din zapada dimineata si mergeam cu metroul la birou. Ce o sa fac anul asta si cu burtica?
Ma rog sa nu ninga asa de mult.
Si mai imi este frica de ceva, nu o sa fac asa de multa miscare si o sa ma ingras mult. Nu vreau. Eu in general iarna ma ingras. Sper ca nu si acum.
Nu-mi place ca am inceput sa urasc iarna. Ce mult o iubeam. Poate m-am trezit astazi cu fata la cearsaf. Hehe, greu de crezut ca nu mai dorm pe burta, ce dor imi e.
Sper sa-mi treaca si sa ies  cu placere macar seara cu sotul meu la brat si sa incerc si putin sa ma dau pe gheata de dorul altor vremuri. Dar cu mai multa grija.
Of, a venit iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu