decembrie 11, 2010

Trebuie sa ma apuc de curatenia de sarbatori!

In dimineata aceasta m-a trezit plina de voie buna si pusa pe fapte mari. Sau cel putin asa vreau sa cred :).
Trebuie sa ma apuc de curatenia de sarbatori. Ma ajuta sotul meu cat poate. Dintotdeauna m-a ajutat.
El curata baia, balconul si da cu mopul. Acum, in timpul sarcinii, face chiar mai mult. Dar oricum, nu pot sa-l las sa faca el totul.
Parca si uit ca sunt insarcinata. Am o energie in mine...Totusi, nu trebuie sa uit! Este prea important bebelusul nostru ca sa ma fortez sa fac vreo prostioara si sa ma epuizez.
Cel mai mult mi-e frica sa ma urc sa spal geamurile si sa schimb perdelele. Dar trebuie sa fac si asta.
Cu covoarele ma ajuta mama, deja le-am dus la ei si le iau deja curatate. Uff, asta mai lipsea  sa curat si covoare.
Ma oboseste numai gandul la curatenia aceasta de sarbatori. Parca niciodata nu a fost asa de stresanta.
Este altceva sa aspiri la 1-2 zile, sa stergi praful in toata casa, sa speli vasele, sa faci mancarica. Curatenia generala este migaloasa.
Mi-am propus sa-mi impart munca pe zile. Astazi fac curat bine bine in dormitor. Mai ales trebuie sa aranjez hainele in dulap. Asta este treaba pe care o urasc cel mai mult. Mai ales ca am schimbat cu hainele de iarna, care ocupa mai mult spatiu. Nu stiu de ce, dar la mine in dulap nu este niciodata ordine :)).
O sa spal perdeaua si o sa sterg geamurile, sterg peretii si apoi ma apuc pe jos sa curat. Si atat. Ajunge pentru o zi. La fel fac cu fiecare zi, imi fac planul dinainte sa nu cumva sa depasesc limita.
Un plan bine stabilit m-a ajutat intotdeauna.
Poate voi nu faceti asa, poate aveti o femeie in casa, poate va ajuta mama sau angajati o femeie cu ziua. Este perfect! Si eu mi-as dori asa de mult.
Dar celor ca mine, care nu il au decat pe sotul lor langa ele, va rog mult, nu va epuizati. Luati-o incet, planificati dinainte ce vreti sa faceti. Asa nu veti risca o epuizare aiurea, care sa duca la alte probleme, Doamne Fereste.

Spor la curatenie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu