decembrie 16, 2010

Urmeaza primele sarbatori in "trei"...

Doamne, cand ma gandesc ca vin sarbatorile imi sare inima de bucurie in piept.
Primele sarbatori cu mica ghighilice din burtica. Cu puiul nostru mult asteptat. Vor fi cele mai minunate sarbatori din viata noastra, poate nu la fel de minunate ca urmatoarele, dar oricum foaaarte frumoase.
De Craciun vom merge la parintii mei, care sunt topiti. Vor fi prima data bunici.Ce veselie o sa fie. Apoi vom merge la nasii nostri a treia zi de Craciun, ca asa este traditia la noi.
Deja m-am gandit ce cadouri o sa cumpar la toata lumea, dar inca nu le-am cumparat. Ma gandesc cu groaza la ziua cand voi merge sa le cumpar, o sa fie haos. Asta e!
De Revelion vom ramane acasa singurei, eu si sotul meu. Va fi prima data in viata cand facem Revelionul acasa si mai ales singuri. Dar cred ca va fi minunat! Vom manca numai bunatati, vom dansa, vom canta, vom bea un pahar de vin, dar doar unul, vom manca multe dulciuri. Vom face poze multe, sa avem amintiri.
Cu siguranta ne vom imbraca frumos pana trece de 12 apoi ne vom imbraca in ceva comod sau chiar in pijama :)).
Ne vom imbratisa non-stop si vom face planuri de viitor, planuri care o vor include si pe minunea voastra.
Vrem sa fim mai economi decat inainte, in fiecare luna sa punem bani deoparte chiar in ziua cand luam salariul. Sa ne facem asigurare de viata amandoi, iar dupa ce se naste ii vom face si fetitei noastre. Si alte planuri de genul acesta.
Vom sta amandoi imbratisati pe canapea la televizor si vom adormi intr-un final, probabil pe la 1-2.
Dar oricum, vor fi daca nu cele mai frumoase, printre cele mai frumoase sarbatori de iarna din viata noastra si ni le vom aminti mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu