decembrie 08, 2010

Ce greu e sa alegem nume pentru bebelusul nostru...

Am aflat. O sa avem o printesa.
Ce minunat. O mare bucurie. Dintotdeauna mi-am dorit sa am o fetita. Iar tati e topit.
Insa noi ne asteptam sa avem un baietel. Toata lumea care se uita la burtica mea spunea: Aaa, sigur baiat!
Si asa ne gandisem la nume pentru baietei: Matei sau Luca.
Acum avem o mare problema, nu ca nu ar mai fi timp sa ne decidem...Ma gandesc in fiecare zi cum i-ar placea ei sa se numeasca, un nume dragut, care sa nu fie asa de folosit. Unul care sa nu fie de rasul copiilor. Copiii pot sa fie foarte cruzi. Cand eram noi mici, gaseam tot timpul motiv sa radem de numele celorlalti. Si ma gandesc... Si tati se gandeste si el...Nu vreau sa ne certam cand alegem numele, din cate am observat avem preferinte diferite. Of of...
Am apelat la bunici, le-am spus sa vina si ei cu cateva variante, dar cu specificatia, ca sa stie, ca noi vom alege numele finale, fara suparare.
Parca nu-mi placea nici un nume din cate am vazut pe net pentru fetita noastra, parca nici unul nu i se potrivea.
Ati avut si voi aceleasi dificultati sau sunt eu prea exagerata? De fapt nici sotului meu nu prea ii placeau propunerile.
Ne-am gandit sa facem fiecare lista lui de nume. Si sa vedem daca coincide ceva.
In sfarsit, un punct comun: toata lumea era de acord, in special noi, parintii, cu numele de sfant. Maria. Asa le chema pe ambele mele bunici. Imi place Maria, mi se pare un nume puternic.
Dar totusi, mai vroiam un nume.
Din cele doua liste, a mea si a sotului meu, am ales cateva nume care ne-ar placea la amandoi: Alesia, Sofia, Nicole, Alice, Kira.
Inca nu ne-am hotarat, dar dupa cum am spus deja, mai avem destul timp.

Un comentariu: